Mocht je ondanks alle informatie op onze website nog vragen hebben, kijk dan gerust hieronder bij de veelgestelde vragen en antwoorden. Staat je vraag daar niet tussen, neem dan contact met ons op.
Inschrijven
- Hoe kan ik mij inschrijven?
Omdat we voornamelijk incompany leertrajecten verzorgen, wordt de wijze van inschrijving samen met de opdrachtgever bepaald. Je kunt je inschrijven via je leidinggevende, tenzij nadrukkelijk anders is gecommuniceerd in de informatie over het leertraject. Twijfel je? Vraag het na bij je leidinggevende of neem contact met ons op.
- Ontvang ik een bevestiging van inschrijving?
Wanneer je je via je leidinggevende hebt aangemeld, stemt hij of zij je deelname met je af. Verloopt de inschrijving rechtstreeks via de GildeAcademie, dan ontvang je binnen twee dagen per mail een bevestiging dat je aanvraag is ontvangen. Is dat bij jou niet het geval? Laat het ons dan direct weten.
- Word ik altijd toegelaten tot een leertraject?
Nee, dit is afhankelijk van de training, beschikbaarheid en de afspraken die gemaakt zijn met jouw organisatie.
Cursusmateriaal
- Hoe ontvang ik mijn leermateriaal?
Om zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu, werkt de GildeAcademie met een digitale leeromgeving. Je ontvangt dus meestal geen fysiek cursusmateriaal. Ruim voor aanvang van het leertraject krijg je een link en een wachtwoord voor jouw digitale leeromgeving, waar je ook materialen kunt delen met andere deelnemers.