Financieel

Financiële instellingen zijn verder af komen te staan van de klanten en mensen in het algemeen,  die hun diensten afnemen. Maar ook van de eigen medewerkers, die op hun beurt zijn afgeleid van  hun vakgebied. Processen en ‘targets’ hadden mogelijk te veel prioriteit. Wil je als bank of andere financiële instelling overleven, dan zul je terug moeten naar je wortels. Beginnend met de vraag wie je wilt zijn voor je klanten. En wat je ultieme drijfveer is als dienstverlenend bedrijf. De verandering naar een klantgeoriënteerde en maatschappelijk verantwoorde onderneming gaat gepaard met de nodige hobbels.

Hoe kun je bijvoorbeeld de kracht van jouw organisatie en personeel gebruiken om beter te worden? Hoe zorg je er voor dat de gehele organisatie eenzelfde visie uitdraagt? Wat kun je doen om de efficiëntie te verhogen door meer en betere samenwerking intern en extern? Kortom: hoe creëer je een klantgericht, flexibele en oplossingsgerichte organisatie. Het Ontwikkelaarsgilde werkt samen met jou aan het oplossen van ontwikkelvraagstukken op besturings-, kwaliteits- of samenwerkingsgebied binnen jouw bankfiliaal, financiële instelling of financieel bedrijf.

Zet de mens en klant weer centraal. Zoek je drijfveer als organisatie en geef je medewerkers de ruimte om zich te ontwikkelen en te leren van fouten. In onze optiek maken mensen het verschil. Wat geeft jouw bank of andere financiële instelling bezieling?

Lees verder..

  • Onze diensten

    Samen creëren we oplossingen voor de ontwikkeling van jouw (lokale) bank of financiële instelling. Ons streven is iets blijvends achter te laten, zodat de organisatie zichzelf kan ontwikkelen naar een hoger niveau.

    Lees verder
  • Bankieren met bezieling

    Bankieren met bezieling, wat houdt dat in? Bezieling is het motiveren van de bankprofessional tot het realiseren van echte klantwaarde. Bezieling creëren vraagt om oprechte interesse en passie voor de klant én een andere manier van  samenwerken.

    Lees verder
  • Wat zeggen onze klanten?

    We zijn trots op de reputatie die we hebben opgebouwd bij onze klant ‘de Rabobank’. Meer dan de helft van de lokale Rabobanken mochten we begeleiden in hun ontwikkeling. Binnenkort verschijnen de cases hiervan op deze site. Nu al meer weten? Neem dan contact met ons op!

    Lees verder